Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lekker aan het kwekken 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lekker aan het kwekken 2020

Hallo ik ben pitbull en ben nieuw hier heb begin mei plantjes laten kiemen die heb ik helaas een beetje mishandeld door ze in het begin veel binnen te hebben en dan ineens in de volle zon te zetten die zijn dus een beetje verbrand maar ze herpakken zich wel weer het zijn autoflower's.
    toen heb ik 18 mei zaden in water gedaan en 21 zijn ze gekiemd en 25 zijn ze boven de grond gekomen dat zijn fotopiriode planten die ik wil gaan verduisteren. hoop dat het allemaal lukt zo als ik het wil.
    Zal afentoe foto's plaatsen voor de gene die nieuwsgierig zijn

Originally posted by Pitbull View Post
    Hallo ik ben pitbull en ben nieuw hier heb begin mei plantjes laten kiemen die heb ik helaas een beetje mishandeld door ze in het begin veel binnen te hebben en dan ineens in de volle zon te zetten die zijn dus een beetje verbrand maar ze herpakken zich wel weer het zijn autoflower's.
    toen heb ik 18 mei zaden in water gedaan en 21 zijn ze gekiemd en 25 zijn ze boven de grond gekomen dat zijn fotopiriode planten die ik wil gaan verduisteren. hoop dat het allemaal lukt zo als ik het wil.
    Zal afentoe foto's plaatsen voor de gene die nieuwsgierig zijn
    English is a compulsory subject in all Dutch schools until the age of 16yo (Engels is een verplicht vak op alle Nederlandse scholen tot 16 jaar)

here you speak English read the rules, In Rome you play as the Romans do.(In Rome speel je zoals de Romeinen doen) Dank'e

Comment

Hello I am pit bull and I am new here at the beginning of May I let plants germinate which I unfortunately mistreated a bit by having them in the beginning and then suddenly putting them in full sun so they are a bit burned but they do recover again they are autoflower. then I put seeds in water on May 18 and 21 they sprouted and 25 they came to the ground that are photopiode plants that I want to darken. hope it all works out the way I want it. Will post photos for those who are curious

I translated once the rest is on him.
      Vegging 4 aurora indica, waiting on seeds. Got eyes on a 4x8x8 tent.
      sp150x2 philz330 and Philz 100x2
      4 plants currently under 500w
      2 x opulent systems 4x4x80 tents and a 24x40x48 baby box.
      GH full line of nutes+calmag and my molasses sugar brown sugar liquid mix at 30ml per liter.
      Happy growing/consuming 🥴
      Space is at a premium when you're growing premium in space 😁

Comment

Check out our new growing community forum! (still in beta)

Subscribe to Weekly Newsletter!

Working...
      X